איך תאכלו את זה?

כשהאורחים יגיעו לאירוע שלכם הם יצפו למנות מעניינות ומפתיעות, לפחות כמו אלה שירכיבו תפריט של מסעדה גורמה. איך תאכלו את זה?

בתקופה בה כל שף הוא סלב, תוכניות הבישול זוכות לרייטינג גבוה ועולם הבישול הפך לנגיש מאי פעם, המודעות הקולינארית עולה ואיכות המזון אותו אנו צורכים משתבחת. אפילו מנות הפלאפל העממיות משתדרגות וזוכות לפרשנות חדשה עם טוויסטים מקוריים. בהמשך למגמה האמורה יותר ויותר אנשים מגלים את סוד מנות הגורמה ורמת הציפיות עולה תדיר. 

לכן, כשהאורחים יגיעו לאירוע שלכם הם יצפו למנות מעניינות ומפתיעות, לפחות כמו אלה שירכיבו תפריט של מסעדה גורמה. מעבר להקדפה על סטנדרטים גבוהים, על חומרי גלם טריים ועל מקוריות מפתיעה באופן ההגשה, חשוב לזכור שהבחירות שתעשו בתחום הקולינרי יחשבו למכריעות, משום שידוע שהאוכל הוא אחד המרכיבים העיקריים באירוע, וכנראה גם זה שישפיע על הצלחתו. השורות הבאות יציגו את טרנדים האחרונים בתחום הקולינרי של סצנת האירועים. מגשי אירוח בצפון

לפני הכל
שניה לפני שנגיע לרשימת הטרנדים, נזכיר כמה שאלות בסיסיות בדרך לבחירוה הנכונה. אז מה אתם מעדיפים: שף מפורסם שיבנה לכם תפריט חד פעמי ויוצא דופן? מתחם אירועים עם מטבח מקצועי או חברת קייטרינג יוקרתית? איך תבחרו להגיש את האוכל: באופן אישי לכל סועד, על ידי מלצר? אולי מעל לעמדות הגשה מעוצבות, או שתחליטו לשלב בין שני סוגי ההגשה?

הנה חלק מהתשובות: אם תבחרו לשכור שירותי חברת קייטרינג כדאי לבדוק כמה חברות (לא יותר מחמש), כדי להיחשף למגוון האפשרויות הקיימות בתחום. אם בחרתם במתחם אירועים שמפעיל מטבח מקצועי, כדאי לבחון היטב את המטבח, את מגוון המנות בתפריט ואת האפשרות לשלב בתפריט נגיעות חד פעמיות, על מנת שיהיו מנות ייחודיות לאירוע שלכם.

רק אחרי שמרכיבים תפריט ובוחרים מי יכין את האוכל, אפשר לפנות לבחירת אפשרויות ההגשה. הבחירה הנפוצה והקלה היא ההגשה המסורתית, UP Service. אפשרות זו מביאה את המלצר אל האורחים עם מגשי המנות בתפזורת. בהגשה האמריקאית המלצר מגיש את המנות כשהן מסודרות ומעוצבות על הצלחת. סגנון הגשה על בופה, או עמדות הגשה, אינו כוללת שירות מלצרים, אלא שירות עצמי. במסגרת הגשה משולבת אפשר להגיש את המנות הראשונות ואת הקינוחים על עמדות הגשה ואת המנות העיקריות באופן אישי אל שולחנות. אולם לחתונה בפתח תקווה

מחפשים קייטרינג בצפון?

עוד, לא לשכוח לבדוק את רמת הכשרות של מתחם האירועים, או חברת הקייטרינג הנבחרת, בהתאם לאורחים שומרי הכשרות שהזמנתם, אם יש כאלה. כמו כן, חשוב לזכור את האורחים הצמחוניים, הטבעוניים, הסוכרתיים ושומרי הדיאטות למיניהם, ולוודא שיוגשו מנות מתאימות ואיש לא יקופח.

עושים שוק: הטרנד המוביל והחם ביותר של התקופה האחרונה הוא, ללא ספק, מתחמי ה'שוק' שמוקמים במתחם האירוע. מדובר בעמדות הגשה מעוצבות בדומה לדוכני ממכר מזון בשווקים. בכל עמדה מציעים לאורחים מגוון מנות מז'אנר מסוים, כאשר בחלקן אף מרכיבים ומכינים את המנות לעיני האורחים. שלא בדומה לעמדות ההגשה שהכרנו עד כה, במתחם השוק מאפשרים לאורחים לבחור את המרכיבים למנות שלהם, ממש כמו שבוחרים עגבניות בשוק.

מולטי-תרבותי: כמעט בלתי אפשרי להמנע מחיבורים בין מנות או מרכיבים ממטבחים אתניים שונים. כך שרוב הסיכויים שהתפריט יתאפיין בסגנון פיוז'ן. לא מעט זוגות מבקשים שהמנות יציגו שילוב בהתאם למאכלים מבית אמא. כמו כן, אי אפשר להתמחק מהטעמים המזרח-תיכוניים, המשפיעים וזולגים לכל תפריט והופכים אותו למפגש מרתק בין מזרח למערב.

משחק הצלחות: עוד מגמה הרווחת בשנים האחרונות קשורה בכלי האוכל. מתחמי אירועים, בייחוד היוקרתיים שביניהם, החלו להציע מגוון סדרות כלי הגשה. כך ניתן לבחור בכלים המתאימים למאפייני עיצוב האירוע, לסגנון ולאווירה. כמו כן, נראה שאחד השילובים המבוקשים לאחרונה הוא מנות בצבעים תואמים לעיצוב המתחם. זוהי גם הזדמנות מצוינת עבור כל שף להפגין את כישרונותיו.

שובו של הקוקטייל: אחד הטרנדים הצפויים לכבוש מחדש את סצנת המשקאות האלכוהוליים הוא הקוקטייל. המאפיינים הפופולריים שמובילים את הסצנה לאחרונה הם צבעים עמוקים, כוסות צרות-גבוהות ושילובים שונים של רום ותבלינים.

בריא וקליל: יותר ויותר זוגות מתחילים להתעניין באוכל ובמשקאות בעלי ערך בריאות. בהמשך לכך התפריטים מתאפיינים במנות טריות, מרעננות וקלילות, עם מגוון של ירקות, עלים ירוקים ושילובים שונים של מוצרי סופר-פודס.

שף פה: אחד הטרנדים הרווחים בשנים האחרונות הוא שיתופי פעולה מתחמי אירועים לבין שפים ממסעדות מובילות. במסגרת שיתוף הפעולה מרכיבים השפים תפריטים עונתיים קבועים ותפריטים מותאמים אישית לבעלי האירוע. כך ניתן לבחור במתחם אירועים המשתף פעולה עם השף האהוב ולהרכיב תפריט חד פעמי לאירוע.

המטבח הפתוח: אחד הטרנדים האחרונים שהשתלטו על מתחמי האירועים המובילים בארץ הוא המטבח הפתוח. זהו טרנד שמגיע מענף המסעדות, והוא מאפשר לאורחים לצפות בהכנת המנות ובהרכבתן. מתחמי אירועים החלו לאמץ את הטרנד במסגרתו המנות מוכנות ומורכבות במתחם האירוע עצמו, לעיני האורחים. האזור הרלוונטי (בדרך כלל אזור קבלת הפנים) מאובזר בציוד הרצוי, כגון טאבון להכנת מאפים, תנורי פיצות גורמה, כיריים מסוגים שונים וכולי; הסו-שפים מכינים את המנות אונליין והשף הראשי של המתחם עובר מעמדה לעמדה, משתתף בהכנה ומפקח.

חלומות מתוקים: אחד הטרנדים שמשאירים טעם של עוד הוא עמדת משקאות חמים ומתוקים. לא מדובר בעמדת הקינוחים המוכרת ,אלא בעמדה בה פוגשים האורחים ממש לפני שהם פונים לעזוב. שם הם יכולים להצטייד בכוס חלב חם עם איזו עוגיה, אספרסו ורחת לוקום או שוקו חם עם נגיעה של מנטה ומרשמלו.

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בואו נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בואו נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>